Biciklisti koji voze pod uticajem alkohola, izazovi dečje vožnje bicikla i problemi ivičnjaka na biciklističkim stazama, neke su od tema o kojima je bilo reči na tribini "Biciklisti pitaju grad", koja je juče organizovana u Kulturnom centru Novog Sada u sklopu obeležavanja Svetskog dana bez automobila.
@Djura 23.09.2018 • 20:43
Ipak ne. Vozaci ipak itekako vode racuna, dogadjaji i nesrece koje se dese su mnogo redji nego prekrsaji biciklista procentualno, kad automobil napravi nesto, posledice su velike. Posledice nsu tako velike kad bicikl napravi i ne stignu u novine nikad. Prosetajte se jednom koncentrisano gradom i brojte greske jednima i drugima i iznenadicete se koliko su biciklisti ispred svih po bahatosti i nepostovanju bilo cega. Naravno, da bi to mogli proceniti, morate biti vrsni poznalvalac saobracaja i sami.
Ipak se ne bih slozio sa vama. Ja sam licno i pesak i biciklista i vozac. Iz mog, ne tako malog iskustva, mogu vam reci da vozaci prednjace u pravljenju prekrsaja. Meni su se desile neke situacije koje mogu ladno da okarakterisem kao pokusaj ubistva, gde sam se spasio iskljucivo zahvaljujuci svojim refleksima. Dakle svesno nepostovanje prvenstva prolaza sa kalkulacijom da cu ga pustiti jer cu u suprotnom poginuti. Ili preticanje na putu i kada neko ide iz suprotnog pravca, u fazonu provuci cu se. Ne zelim da se raspravljam i natezem ovde, ali znam da nisam od strane drugog bicikliste nikada bio zivotno ugrozen niti sam doziveo nesto slicno. Cinjenica je da ima dosta biciklista koji ne postuju propise, uglavnom klinaca koji ih mozda ni ne znaju najbolje, a to treba resavati u skoli. Svako dobro.
Stanje bici staza nije dobro, glavne ulice nisu povezane adekvatno, primer: Jevrejska i bul.Mihajla Pupina sa obe strane. Jovana Subotića itd.
Ali, nije samo to problem, problem su i ljudi generalno u saobraćaju koji nemaju ni trunku tolerancije i strpljenja. Mislim na SVE učesnike!
Ja prvi điram bajs svakodnevno po gradu i viđam XY nesavesnih "kolega" koji nemaju svetla uveče, "mrzi" ih da čekaju na semaforu i tako.
A takođe uvek će se naći neki pešak "zombi :)" koji šeta po bici strazi, ali kad lepo upozorim istog uglavnom se ljudi izvine!
A moram priznati da ima dosta pažljivih vozača motornih vozila. :)
Samo lagano i oprezno.
Čuvajte se.
A sta cemo sa pijanim biciklistima? Neosvetljenim? Ne davanjem signalizacije i preprecavanjem na putu? Sta cemo sa biciklistima koji glavnim, pa cak i magistralnim putevima voze nocu neosvetljeni, suprotnom stranom ? Zar za njih zakon ne postoji? Zar oni moraju da “ surlaju” na svakom pesackom prelazu u gradu, mislim da bi bar mogli da sidju sa bicikla i da ga preguraju preko pesackog, umesto da se guraju medju pesacima. Ako su ravnopravni sa vozacima autobomila, onda treba i kazne da budu iste za svakoga.
@Djura
23.09.2018 • 20:43
Ipak ne. Vozaci ipak itekako vode racuna, dogadjaji i nesrece koje se dese su mnogo redji nego prekrsaji biciklista procentualno, kad automobil napravi nesto, posledice su velike. Posledice nsu tako velike kad bicikl napravi i ne stignu u novine nikad. Prosetajte se jednom koncentrisano gradom i brojte greske jednima i drugima i iznenadicete se koliko su biciklisti ispred svih po bahatosti i nepostovanju bilo cega. Naravno, da bi to mogli proceniti, morate biti vrsni poznalvalac saobracaja i sami.
Pa sad, da bi neko mogao da proceni morao bi malo više da se vozi biciklom po Novom Sadu. Ja recimo uopšte ne smatram da sam stručnjak ali sam zato i pešak i biciklista i vozač. I nećete mi verovati kad bi vam rekao koliko naših sugrađana, što pešaka, što vozača uopšte ne shvata koncept biciklističke staze, čemu ona služi i koja su pravila.
Inače, parafraziraću jedan fenomenalan komentar koji sam pročitao na ovim stranicama pre godinu, dve: Nije problem ni u pešacima, ni u biciklistima ni u vozačima. Problem je u idijotima. a kad je neko idijot, on je idijot i kao pešak i kao biciklista i kao vozač.
Drago mi je da postoji inicijativa i da se priča o tome, ali bih Ipak zamolila one koji sede u našoj Vladi da sednu na Bajs i probaju bezbedni i bez sikiraje da voze po našem gradu i da koriste sve trenutno dostupne staze. E onda nakon toga neka i motivisu građane za vožnju. Slažem se da ima užasno nekulturnih, bahatih i bezobzirnih ali realno ima ih i u automobilu sa sve vozačkom dozvolom. Pisalo se da će srediti stazu u Futoškoj ulici i Futoški put, ali ne vidoh da se nešto radi.
Kakva hrpetina bezobraznih gluposti. Broj sitnih incidenata i budalaština koje se srećom završe bez žrtava i velike štete kod automobilista i biciklista je verovatno procentualno isti, a POVRH toga imamo stravične nesreće sa smrtnim ishodom koje izazivaju vozači automobila. Te fore o milionima incidenata koje izazivaju biciklisti ali eto ne dolaze u novine su blago rečeno maloumne.
Ipak ne. Vozaci ipak itekako vode racuna, dogadjaji i nesrece koje se dese su mnogo redji nego prekrsaji biciklista procentualno, kad automobil napravi nesto, posledice su velike. Posledice nsu tako velike kad bicikl napravi i ne stignu u novine nikad. Prosetajte se jednom koncentrisano gradom i brojte greske jednima i drugima i iznenadicete se koliko su biciklisti ispred svih po bahatosti i nepostovanju bilo cega. Naravno, da bi to mogli proceniti, morate biti vrsni poznalvalac saobracaja i sami.
Isto vazi i za vozace automobila. 90% njih prolazi nekaznjeno sto: parkiraju gde stignu, prolaze kroz crveno, prekoracuju brzinu, ne ukljucuju zmigavce, voze jednosmernom u suprotnom pravcu, ne postoju pravo prvenstva... A svi znamo ko ubija po putevima... Biciklisti ili autobombili? Najbolje bi nam bilo kada bi sve kaznjavali kako i zasluzuju, zar ne?
Samo me interesuje da li se saobraćajni propisi, tipa poštovanje prvenstva prolaza u raskrsnicama gde je isti definisan saobraćajnim znacima, propuštanje pešaka na pešačkim stazama, davanje signala pri promeni pravca itd, itd, odnose i na biciliste? Ako se odnose, što verujem da je slučaj, ko je nadležan za sankcionisanje njihovih prekršaja? Još nisam video, a ni čuo, da je neki biciklista sankcionisan, pa mi se čini normalnim da biciklisti postaju bahatiji od vozača automobila.
Možda krenuti od kažnjavanja 90% nesavesnih biciklista koji ne koriste svetlo u noćnim uslovima!?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Biciklisti ukazali na manjak biciklana i previše ivičnjaka u Novom Sadu
Autor: 021
Novi Sad
•23.09.2018.
•14:54 > 15:10
Komentari 16
Djura
Ipak ne. Vozaci ipak itekako vode racuna, dogadjaji i nesrece koje se dese su mnogo redji nego prekrsaji biciklista procentualno, kad automobil napravi nesto, posledice su velike. Posledice nsu tako velike kad bicikl napravi i ne stignu u novine nikad. Prosetajte se jednom koncentrisano gradom i brojte greske jednima i drugima i iznenadicete se koliko su biciklisti ispred svih po bahatosti i nepostovanju bilo cega. Naravno, da bi to mogli proceniti, morate biti vrsni poznalvalac saobracaja i sami.
Ipak se ne bih slozio sa vama. Ja sam licno i pesak i biciklista i vozac. Iz mog, ne tako malog iskustva, mogu vam reci da vozaci prednjace u pravljenju prekrsaja. Meni su se desile neke situacije koje mogu ladno da okarakterisem kao pokusaj ubistva, gde sam se spasio iskljucivo zahvaljujuci svojim refleksima. Dakle svesno nepostovanje prvenstva prolaza sa kalkulacijom da cu ga pustiti jer cu u suprotnom poginuti. Ili preticanje na putu i kada neko ide iz suprotnog pravca, u fazonu provuci cu se. Ne zelim da se raspravljam i natezem ovde, ali znam da nisam od strane drugog bicikliste nikada bio zivotno ugrozen niti sam doziveo nesto slicno. Cinjenica je da ima dosta biciklista koji ne postuju propise, uglavnom klinaca koji ih mozda ni ne znaju najbolje, a to treba resavati u skoli. Svako dobro.
/
radovali ste im se da bi imali manje nepropisno parkiranih vozila a vise mesta za voznju bicika po trotoaru
Piško
citybike
Ali, nije samo to problem, problem su i ljudi generalno u saobraćaju koji nemaju ni trunku tolerancije i strpljenja. Mislim na SVE učesnike!
Ja prvi điram bajs svakodnevno po gradu i viđam XY nesavesnih "kolega" koji nemaju svetla uveče, "mrzi" ih da čekaju na semaforu i tako.
A takođe uvek će se naći neki pešak "zombi :)" koji šeta po bici strazi, ali kad lepo upozorim istog uglavnom se ljudi izvine!
A moram priznati da ima dosta pažljivih vozača motornih vozila. :)
Samo lagano i oprezno.
Čuvajte se.
Aaaaa
Kojot Genije
Trubadur
dule
23.09.2018 • 20:43
Ipak ne. Vozaci ipak itekako vode racuna, dogadjaji i nesrece koje se dese su mnogo redji nego prekrsaji biciklista procentualno, kad automobil napravi nesto, posledice su velike. Posledice nsu tako velike kad bicikl napravi i ne stignu u novine nikad. Prosetajte se jednom koncentrisano gradom i brojte greske jednima i drugima i iznenadicete se koliko su biciklisti ispred svih po bahatosti i nepostovanju bilo cega. Naravno, da bi to mogli proceniti, morate biti vrsni poznalvalac saobracaja i sami.
Pa sad, da bi neko mogao da proceni morao bi malo više da se vozi biciklom po Novom Sadu. Ja recimo uopšte ne smatram da sam stručnjak ali sam zato i pešak i biciklista i vozač. I nećete mi verovati kad bi vam rekao koliko naših sugrađana, što pešaka, što vozača uopšte ne shvata koncept biciklističke staze, čemu ona služi i koja su pravila.
Inače, parafraziraću jedan fenomenalan komentar koji sam pročitao na ovim stranicama pre godinu, dve: Nije problem ni u pešacima, ni u biciklistima ni u vozačima. Problem je u idijotima. a kad je neko idijot, on je idijot i kao pešak i kao biciklista i kao vozač.
Keva
Vlada
Kakva hrpetina bezobraznih gluposti. Broj sitnih incidenata i budalaština koje se srećom završe bez žrtava i velike štete kod automobilista i biciklista je verovatno procentualno isti, a POVRH toga imamo stravične nesreće sa smrtnim ishodom koje izazivaju vozači automobila. Te fore o milionima incidenata koje izazivaju biciklisti ali eto ne dolaze u novine su blago rečeno maloumne.
@Djura
novosađanin
Djura
Bb
Ugor
Možda krenuti od kažnjavanja 90% nesavesnih biciklista koji ne koriste svetlo u noćnim uslovima!?
Pera
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H